Exista avantaje ale utilizarii unei centrale telefonice Brasov?
In zilele noastre, din ce in ce mai multe companii aleg sa-si indrepte atentia spre diverse centrale telefonice Brasov virtuale. Facand o comparatie cu telefonia clasica, o astfel de centrala telefonica este mai eficienta si mai facila.
O centrala telefonica virtuala are de oferit o multime de avantaje de oferit pentru o companie. In randurile care urmeaza am decis sa va prezentam cateva dintre aceste avantaje. Daca detineti un business ar trebui sa cititi pana la final. Informatiile urmatoare s-ar putea sa va fie de mare ajutor.
Avantaje centrale telefonice Brasov
O centrala telefonica virtuala vine cu multe avantaje la pachet, atat pe termen lung cat si pe termen scurt. Iata despre ce este vorba.
1.Costuri reduse
Unul dintre cele mai importante avantaje este reprezentat de costurile reduse. Daca alegeti o astfel de centrala telefonica platiti in fiecare luna in functie de numarul de utilizatori. In plus, tineti cont si de faptul ca serviciile de internet au preturi mult mai atractive in comparatie cu telefonia clasica.
Tineti de asemenea cont si de faptul ca nu trebuie sa suportati costuri pentru achizitia si instalarea de echipamente. Si un alt mare avantaj tot din punct de vedere financiar este reprezentat de lipsa cheltuielilor de mentenanta.
2. Cresterea productivitatii
Sistemele de telefonie virtuala pot fi functionale absolut oriunde, nu doar la birou. Poate fi efectuata redirectionarea apelurilor catre telefoanele mobile oriunde se afla angajatii. Acestia au nevoie doar de o conexiune la internet. In plus, pot primi mesajele vocale si faxurile pe contul de email sub forma unor atasamente Wav sau MP3.
3. Imbunatatirea imaginii companiei
Se stie faptul ca o companie care se respecta pune mare pret pe clientii sai. Alegand o astfel de centrala telefonica virtuala veti prelua rapid toate apelurile clientilor, eliminand timpul mare de asteptare.
Un alt amanunt foarte interesant este ca daca decideti sa schimbati sediul firmei, nu aveti nevoie de un nou numar de telefon.
4. Angajatii pot lucra de oriunde
Un alt avantaj semnificativ al achizitionarii unei centrale telefonice Brasov este ca angajatii pot lucra de oirunde. Nu mai este necesar ca acestia sa se afle la birou pentru a putea utiliza acelasi sistem telefonic.
Chiar daca vor suna clientii la acelasi numar de telefon al companiei, angajatii pot prelua apelul pe smartphone de oriunde.
5. Nu ratati apelurile de la client
Alegand o centrala virtuala telefonica nu mai ratati acum nici un apel de la clienti. Chiar daca acestia suna iar angajatii sunt ocupati, centrala telefonica dispune de functia de identificare automata apelant. In acest fel veti primi un email cu toate apelurile nepreluate de la clienti. In acest fel ii puteti contacta cat mai repede pentru rezolvarea problemelor.
6. Monitorizare permanenta
O centrala virtuala telefonica este gazduita in cloud. Acest lucru inseamna ca beneficiaza 24/7 de monitorizare. Din acest motiv, timpii de nefunctionare sunt aproape nuli. In plus, trebuie facuta precizarea ca infrastructura cloud pastreaza datele clientilor in siguranta.
Concluzie
Dupa cum se poate vedea, daca va indreptati atentia spre centrale telefonice Brasov aveti multe avantaje. In functie de propriile necesitati si de bugetul stabilit, aveti la dispozitie mai multe optiuni.
Alegeti centrala telefonica virtuala care vi se potriveste si bucurati-va de avantajele mentionate mai sus. In mod evident, va veti felicita pentru alegerea facuta, in cel mai scurt timp.